PZU zaprezentowało nową kampanię społeczną „Mistrzu, zwolnij”, we współpracy z Policją, która ma na celu edukację kierowców i poprawę bezpieczeństwa na drogach. Inicjatywa nawiązuje do wcześniejszej kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” i jest odpowiedzią na alarmujące statystyki wypadków drogowych w Polsce. Każdy kierowca będzie miał szansę wziąć udział w akcji poprzez otrzymywanie naklejek oraz ulotek, a także dzięki materiałom edukacyjnym prezentowanym w czasie kampanii.
Nowa kampania ma na celu budowanie kultury bezpieczeństwa w ruchu drogowym, gdzie reakcja na niebezpieczne zachowania staje się normą. W ciągu ostatnich lat na polskich drogach zginęło blisko 25 000 osób, a dane z 2024 roku wskazują na ponad 21 000 wypadków i prawie 1 900 ofiar śmiertelnych. Inicjatywy prewencyjne są zatem niezwykle istotne, a PZU pragnie zaangażować oraz zainspirować kierowców do dbania o wspólne bezpieczeństwo oraz stosowania się do przepisów.
Kampania „Mistrzu, zwolnij” obejmuje nie tylko działania w mediach, ale również bezpośrednie wsparcie na drogach. Policjanci będą wręczać kierowcom naklejki z hasłem kampanii oraz uczyć, jak bezpiecznie poruszać się po drogach. Dodatkowo, do kierowców trafią billboardy przypominające o ryzyku, które może występować zwłaszcza w ostatnich kilometrach podróży, gdzie statystyki wskazują na wzrost wypadków. Warto zaznaczyć, że kampania potrwa do końca września, a jej celem jest efektywne podniesienie świadomości społeczeństwa dotyczącej bezpieczeństwa na drogach.
Źródło: Policja Piekary Śląskie
Oceń: Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach
Zobacz Także